Prosta Analityka
Lekcja audio
Zadanie
Dodatkowe informacje
Dodatkowe informacje
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
W tej lekcji dowiesz się w jaki sposób działa analityka w EasyCart. Ważne, aby koncentrować się nie tylko na reklamie i marketingu, ale przede wszystkim na procesie zakupowym, ratowaniu koszyków i nakłanianiu klientów do konwersji, w celu zwiększenia sprzedaży.
Po pierwsze można to zrobić poprzez wpięcie kodów analitycznych Facebook Pixel i Google Analytics w zakładce Analityka.
Kolejną opcją jest dodanie własnego kodu sekcji , jeśli chcesz skorzystać z bardziej zaawansowanych narzędzi, takich jak Heap Analytics, Mixpanel i wielu innych. Jednak nie wszystko jest akceptowane w sekcji , taki kod jest monitorowany przez EasyCart z jednego ważnego powodu - nie chcemy, aby dodane skrypty spowalniały działanie koszyka.
Jak wygląda przykładowy proces?
Klient trafia na Twoją stronę z analityką, następnie klika przycisk Kupuję i przechodzi do koszyka na domenę EasyCart. Dlatego kluczowe jest wpięcie kodu w zakładce Analityka.
Jak sprawdzić ilu użytkowników ze wszystkich osób dokonało zakupu?
Po zakończonej transakcji klient zostanie przekierowany na stronę podziękowania, a w adresie URL będą widoczne dane, które są przekazane po pomyślnym zakupie. Dzięki temu, na przykład w Analytics pojawi się informacja o tym, który użytkownik kupił dany produkt. Dodatkowo w zakładce Strona podziękowania masz możliwość ustawienia własnej strony przekierowania. W tej sekcji możesz przekazać dowolne parametry na końcu adresu URL np. ?utm=mailing. Wtedy do analityki na Twojej stronie zostaną zwrócone te parametry, które zdefiniujesz w stronie przekierowania.
Analityka w Stripe
W ramach konta Stripe całkowicie za darmo otrzymujesz dostęp do danych takich jak np. MRR, customer life value, churn. Więcej o tym jak zrozumieć te statystyki oraz jakie korzyści przyniesie ich śledzenie możesz znaleźć na naszym blogu.

Poznaj EasyCart od podstaw - dowiedz się, jak skonfigurować koszyk i jego podstawowe opcje, jak działają subskrypcje, promocje oraz jak łatwo tworzyć kolejne produkty i udostępniać linki do zakupu.

Grzegorz Róg
Grzegorz Róg

Jeden z co-founderów easytools, seryjny przedsiębiorca skupiony na UI oraz UX a także dawaniu wartości użytkownikom.

Od wielu lat projektuje serwisy internetowe, dużą wagę przykładając do ich funkcjonalności, a także skutecznych technik promocji.

Współpracuje między innymi z Adobe, Microsoft, Wacom. Jako trener i spiker prowadzi szkolenia oraz eventy i warsztaty. Posiada szereg uprawnień i certyfikatów eksperckich. W wolnych chwilach stara się przekazać Ci całą praktyczną wiedzę, pasję i doświadczenie. Zapraszamy do kursu - gwarantujemy, że ta świetna zabawa przyniesie Ci mnóstwo satysfakcji!

Prosta Analityka
Prosta Analityka
keyboard_arrow_down
Obsługa EasyCart
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
99%
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.